Bussernes køreplaner

Kommunebusser (896 og 897) samt busrute 611

Fra den 19. april 2022 kører Kommunebusserne skolebuslinjerne i Næstved kommune. Her på siden, kan du læse informationer om buslinjerne og køretiderne.

Link her:

Link til busrute 611

Dette er en betalingsbus – har elever oplevet, at de har kørt med uden at betale, er det fordi chaufføren har glemt at kræve betaling.

Link til Kommunebus 896:

Kommunebusser | Næstved Kommune (naestved.dk)

Dette er en gratis bus – Bemærk at den kun er gratis fra Fladsåskolen afd. Korskilde mod afd. Mogenstrup. Man kan altså ikke køre gratis med til afd. Korskilde fra de forrige stop

F.eks.
Står du på ved Spejderhytten i Tappernøje eller ved Tanken på Hovedgaden 59, ligeledes Tappernøje, for at kører til afd. Korskilde  - Så køres den af 611 som er en betalingsrute.

Link til Kommunebus 897

Kommunebusser | Næstved Kommune (naestved.dk)

Dette er en gratis bud – Bemærk at den kun er gratis fra Fladsåskolen afd. Korskilde mod afd. Mogenstrup. Man kan altså ikke køre gratis med til afd. Korskilde fra de forrige stop.

F.eks.
Står du på ved Spejderhytten i Tappernøje eller ved Tanken på Hovedgaden 59, ligeledes Tappernøje, for at køre til afd. Korskilde  - Så køres den af 611, som er en betalingsrute.

Opdateret 7.11.2022